محصولات بوش

نمایندگی تعمیرات بوش

محصولات بوش

نمایندگی تعمیرات بوش

تعمیر ماکروفر بوش

برای استفاده از خدمات حضوری ما می توانید از دو روش درخواست اعزام تعمیرکار ماکروویوهای بوش را به ما اعلام نمایید، برای استفاده سریع از این خدمات و اعزام تکنسین به محل شما می توانید با استفاده از شماره تلفن های ما در پایین برگه تماس مستقیم با تعمیرگاه برقرار کنید و یا از طریق تکمیل فرم سفارش تعمیر در محل اقدام به در خواست کتبی اعزام همکاران ما به محل خود کنید، تا در سریع ترین زمان ماکروفر شما تعمیر و تحویل گردد.

5165165165161 تعمیرات ماکروویو بوش

  تعمیر ماکروفر بوش

تعمیر ماکروفر بوش – BOSCH فقط با یک تماس به صورت فوری در منزل به دست تکنسین های مجرب و دوره دیده اتحادیه انجام خواهد گرفت.

.دارای مجوز رسمی در زمینه تعمیرات تخصصی و اساسی برد مایکروفر بوش (مایکروفر BOSCH) از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی.

. مجهز به دستگاه تست اشعه جهت تشخیص اشعه های مضر می باشد که در صورت خروج این اشعه های مضر صدماتی جدی به اشخاص وارد خواهد شد.

. فروش قطعات مایکروفر شامل مگنترون ، های ولتاژ و برد بنابر قیمت اتحادیه.

. با هدف کسب رضایت مشتری و با عمل به اصل مشتری مداری.

. کلیه خدمات انجام شده در شرکت تعمیرات برای تعمیر ماکروفر بوش – BOSCH دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

نمایندگی تعمیرات بوش با استفاده از تکنولوژِی برتر دنیا و با توجه به نیاز مشتری به تعمیرات ماکروویو بوش (ماکروویو BOSCH) پرداخته و با سرویس دهی در اسرع وقت و به تمامی نقاط تهران در خدمت شما می باشد.

در ضمن نمایندگی تعمیرات بوش آماده ارائه همکاری جهت تعمیر برد به سرویس کاران و همکاران محترم می باشد. جهت بهره مندی از خدمات این شرکت با ما تماس حاصل نموده و از تجربه فنی تکنسین های ما در زمینه تعمیر ماکروفر بوش – BOSCH بهره مند شوید.

خدمات پس از فروش بوش مایکروویو 

نمایندگی تعمیرات ماکروویو بوش با دارا بودن پرسنل مجرب و دوره دیده و کلیه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و نیز شعب متعدد در زمینه خدمات پس از فروش محصولات بوش و همچنین تعمیرات لوازم خانگی به عنوان تعمیرگاه مجاز بوش و نمایندگی تعمیرات بوش (BOSCH) مفتخر است به طور شبانه روزی در راستای تعمیرات ماکروویو بوش ، تعمیر لوازم خانگی بوش و خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوش، ارائه دهنده بهترین سرویس با کیفیت مطلوب در کمترین زمان بوده است و با ارائه گارانتی 6 ماهانه، به طور شبانه روزی به صورت 24 – 7 یعنی هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی نیازهای مشترکین عزیزمان باشد.

توضیح اینکه: اگر مدت ضمانت دستگاه شما به پایان نرسیده حتماً با شماره های مندرج بر روی کارت گارانتی خود تماس حاصل فرمائید، در غیر اینصورت نمایندگی تعمیرات ماکروویو بوش و تعمیرگاه مرکزی تعمیرات لوازم خانگی بوش به عنوان تعمیرگاه مرکزی بوش تعمیرات ماکروویو بوش در تهران، همچنین تعمیرگاه مجاز بوش در کمتر از 2 ساعت تعمیرات دستگاه شما را به پایان خواهد رساند.

bosch-appliance خانه

قطعات اورجینال ماکروویوهای بوش

تعمیر مایکروویو و فر برقی بوش

مایکروویو بوش، یکی از محصولات باکیفیت این برند نامدار جهانی است. اجاق‌های مایکروویو بوش که به صورت توکار نصب می‌شوند با ارائه‌ی روش‌های متنوعی برای پخت مواد غذایی، قادرند کار پخت و پز را برای شما ساده‌تر و دل‌پذیرتر کنند. رنگ جذاب و طراحی زیبای اجاق‌ مایکروویو بوش قادر است ظاهر آشپزخانه شما را زیبا و دلنشین کند. چرا که جنس بدنه و رنگ نمای مایکروویو بوش مانند جنس مخزن آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

انواع مدل‌های مایکروویو بوش دارای 8 تا 10 برنامه خودکار برای پخت مواد غذایی هستند. ضمن این که 4 برنامه یخ زدایی و 3 برنامه برای پخت و پز ارائه می‌کنند. سیستم الکترونیکی مایکروویو بوش کاملا کاربرپسند است و درب آن با فشار یک دکمه باز می‌شود. امکانات و قابلیت‌های ارائه‌شده در مایکروویو بوش، این وسیله خانگی را برای استفاده در منزل، محل کار، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های کوچک بسیار ایده آل ساخته است.

از دیگر امکانات و مشخصات مایکروویو بوش می‌توان به نمایشگر ساعت دیجیتال و درب باز شونده از کنار آن اشاره کرد. ضمن این که برخی از مدل‌های آن در طراحی خود دارای پنجره مشاهده داخل هستند. برای مایکروویو بوش، 5 سطح توان مختلف شامل 90 وات، 180 وات، 360 وات، 600 وات و 900 وات در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش مایکروویو بوش متنی و رنگی است و اندازه آن 2.5 اینچ است. دکمه‌های مایکروویو بوش کنترل لمسی هستند. برای مایکروویو بوش روشنایی داخلی در نظر گرفته شده است، ضمن این که درب داخلی آن تمامی شیشه است.

از دیگر امکانات و قابلیت‌های اجاق‌های مایکروویو بوش می‌توان به عملکرد MW و گریل، دکمه اطلاعات، خاموشی خودکار، پیشنهاد دما، نمایشگر دمای حقیقی و کنترل گرمایش اشاره کرد.

ماکروفر بوش، دستگاهی است که امکان پخت غذا با روش‌های حرارتی مختلف را برای شما فراهم می‌کند. ماکروفر بوش با برخورداری از ظرفیت کافی، می‌تواند نیازهای شما را در خانه یا محل کار برآورده کند. معمولا صفحه نمایش کوچکی روی ماکروفر بوش قرار دارد که قابلیت کنترل به صورت لمسی/چرخشی را دارا است و می‌توان حالت‌های مختلف پخت را متناسب با غذای شما تعیین کند.

قابلیت hot blest در ماکروفر بوش باعث می‌شود هوای گرم باقدرت از محفظه دستگاه خارج شود و مواد غذایی به صورت یکنواخت و کامل پخته شوند، به علاوه قابلیت دیگری مانند گریل کردن موجب می‌شود مواد غذایی قرارگرفته در ماکروفر بوش برشته شوند. توزیع حرارت در ماکروفر بوش به گونه‌ای است که از تمرکز حرارت در یک نقطه جلوگیری می‌کند بدین ترتیب گرما در همه جا پخش می‌شود و پخت غذا به صورت یکنواخت صورت می‌گیرد.

ویژگی سرخ کردن با روغن کم در ماکروفر بوش باعث می‌شود بتوانید با استفاده از ماکروفر بوش غذایی سالم برای خانواده خود تهیه کنید. برای ماکروفر بوش قفل کودک نیز در نظر گرفته شده است که خیال شما را از جهت ایمنی برای کودکان راحت می‌کند. با شماره تلفن نمایندگی تعمیرات بوش تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید دستگاه ماکروفر بوش شما در بهترین وضعیت از نظر کارایی و عملکرد باشد، آن را بر روی یک سطح صاف که فاصله کافی با دیوار دارد قرار دهید تا هوا به خوبی در اطراف آن جریان یابد.

ماکروفر بوش می‌تواند عملکردهای مختلفی مانند یخ زدایی، گریل، بخارپز، کانوکشن، پخت ترکیبی و پخت سریع را برای شما فراهم آورد. ضمن این که آپشن سنسور رطوبت و وزن در ماکروفر بوش قابلیت پخت هوشمند غذا را ایجاد می‌کند و از هدر رفتن انرژی و زمان جلوگیری می‌کند.

منبع: نمایندگی رسمی بوش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.